Koh Samui afgerond, op naar Cambodja!!

28 mei 2017 - Koh Samui, Thailand

Even een korte update voor ons echte avontuur gaat beginnen, super veel zin in!!

Onze tijd op Koh Samui zit er helaas alweer op. We hebben het super naar ons zin gehad hier en ook veel geleerd op onze stage. Iedere meter van het eiland is door ons verkend dankzij onze trouwe tweewielers. Het hostel (Chill Inn Beach) is ook een echte aanrader, lekker luxe en super vriendelijke eigenaren. Naast deze luxe, zijn wij ook nog eens verwend door de vader van Liza door ons een aantal avonden mee uit eten te nemen! Echt een leuke verrassing, hartstikke bedankt voor de gezellige avonden en het heerlijke eten, Jeroen en Maureen :)

Cambodja here we come!!

1. Angelique:
    28 mei 2017
    Wat een ervaring. Heel veel plezier op jullie reis naar Cambodja. Ik kijk uit naar de volgende belevenissen.
  2. Hanneke hoentjen:
    28 mei 2017
    Lieve knappe stoere meiden. Wat fijn, dat jullie ook wat luxe daar beleven. Waarschijnlijk kunnen jullie je daar dus douchen en hoeven jullie niet op een regenbui te wachten. Wat een verwennerij dat heerlijke eten Het water loopt me in de mond. Ben druk met verstel werk voor Steven. Hij is in 14 dagen tijd 6 en halve kilo aangekomen. Krijg zijn broeken niet meer dicht. Kijk vol spanning uit naar jullie volgend bericht . liefs Oma.