Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
204

Over onze reis

Samen met Liza ga ik een geweldig avontuur tegemoet in Zuid-Oost Azië!! De eerste twee weekjes zullen wij te vinden zijn op het eiland Koh Samui in Thailand. Daar gaan wij ons van onze beste kant laten zien door de honden en katten te castreren en de dierenarts een handje te helpen. Na een lange dag zwoegen zullen wij welverdiend gaan chillen op het strand met een cocktailtje erbij :P
Maar we zijn niet van plan om alleen maar te chillen natuurlijk.. Wij zullen verder trekken met onze backpacks door Thailand en willen langs allerlei prachtige bezienswaardigheden, maar jullie komen er vanzelf wel achter waar de reis ons allemaal heen leidt. In ieder geval gaan wij twee weken lang op de motor genieten van speldenbochten en de mooie natuur die Vietnam ons te bieden heeft. Na deze gave tour willen wij weer even heerlijk ontspannen in de lagunes te Laos en als we dan weer helemaal opgeladen zijn gaan we weer verder te voet om zoveel mogelijk te ontdekken. Uiteraard zullen wij de jungle betreden en hopen hier ooit nog uit te komen haha :P