Dagje Bangkok & Koh Samui

17 mei 2017 - Koh Samui, Thailand

Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar gereisd. M'n vlucht vertrok alweer later dan gepland omdat er nog getankt moest worden, maar het eten heeft alles weer goedgemaakt :P Na ongeveer 11 uur eindelijk aangekomen in Bangkok en daar meteen de trein gepakt richting het centrum. Vervolgens ben ik als een prinses vervoerd naar Khao San Road in een super mooie roze taxi Het verkeer is lekker chaotisch en overal wordt getoeterd. Eigenlijk is Bangkok echt een bende, maar wel een must see!  Overal staan verkopers met precies dezelfde items en exact hetzelfde verkoop praatje dus je kunt lekker afdingen. En op elke meter kun je street food halen, waarvan ik van de helft niet eens weet wat het is #jammie. Ook schorpioenen op een stokje bijvoorbeeld #lekkah. Het bewijs hiervan zal later volgen, want Liza heeft toegezegd dat ze een schorpioen gaat proberen!

We hebben vluchtig wat bezienswaardigheden bezocht en een kaarsje gebrand voor de overledenen <3 We willen op het einde van onze reis de tempels gaan bezoeken.

Na één dagje Bangkok zijn wij de drukte dus weer ontvlucht en verder gegaan met de nachtbus en boot richting Koh Samui om daar te beginnen aan onze castratiestage. Daar aangekomen hebben we direct twee 'scooters' gehuurd om lekker rond te kunnen touren (160 km/uur schijnt hier normaal te zijn voor een scooter)... Op het moment zijn we heerlijk aan het chillen bij ons hostel aan het strand en morgen gaat onze eerste werkdag van start!

1. Remy:
    17 mei 2017
    NL represent ! Ik biedt.... de helft enjoy girls ! Klinkt goed :D veel succes met jullie stage komende weken
  2. Quin:
    17 mei 2017
    Goed om te horen dat het allemaal goed gaat, geniet van het mooie weer en we wachten je verhalen af.
    Groetjes
    Quin
  3. Angélique:
    17 mei 2017
    Hoi die Jai! Wat ben je al snel aan het schrijven. Leuk!
    Veel succes morgen met de balletjes.
    Wat die schorpioen betreft, ik ben er ook één hè, dus Liza, eet hem of haar met respect...
    Chill ze nog voor nu.
    Tot schrijfs en have fun.
  4. Sandra:
    Klinkt nu al geweldig! Wat een ervaring zeg. Good luck&have fun! Xxx
  5. Joliene:
    Haaaa Jai!
    Vet leuk om dit allemaal te lezen! Klinkt echt superleuk =D
    En super leuke fotos!!
    Geniet ervan en ik ben benieuwd naar je avonturen!

xxxxx
    Joliene

ps. Die schorpioenen zijn niet aan te raden hoor XD
  6. Hanneke hoentjen:
    17 mei 2017
    lieve Jaimy en Liza, jullie hebben dus helemaal geen last van tijdsverschil? dat heb je als je zo jong bent. Ik mag hopen, dat die schorpioen wel dood is. misschien smaakt het wel naar geroosterd stukje vlees? Ik zal Steven jullie verhalen over brengen. dat vindt hij heel leuk. Jullie kunnen goed oefenen met het castreren en steriliseren.Veel plezier, tot volgend berichtje. liefs, oma